Floating Landscape.

"... For i know that through prayers and the help given by the Spirit of Jesus Christ, what has happened to me will turn out for my deliverance." Philippians 1:19

Thursday, February 10, 2005



你还爱我吗
一直好想问你这句话
却又怕 听到你真实的回答
你还爱我吗
为何你总是不说话
眼看我为爱不爱挣扎
你爱我吗
好久没有你的消息
心里还惦记着你
在这冷冷的夜里
感觉那么的熟悉好想再见你

想听听你的声音
敢情的路总让人好无助
我会学着面对独处
给深爱的你祝福

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home